blog

راهنمای مد زنان:چرامهم است که چه بپوشیم؟

راهنمای مد زنان:

زنان نسبت به آنچه می پوشند حساسیت طبیعی دارند. هر پارچه ای که می پوشید اهمیت دارد، زیرا مشخص می کند که چه کسی هستید و دیگران چگونه شما را درک می کنند. برخی از خانم ها با تی شرت و شلوار جین مشکلی ندارند .و این آنها را کامل می کند. به عنوان یک زن، توصیه می شود شکل بدن خود را درک کنید، از آنچه می پوشید و احساسی که به شما می دهد آگاه باشید.

آیا لباس هایی که می پوشید باعث خوشحالی شما می شود؟ آیا احساس خودآگاهی می کنید یا ناامنی؟ هیچ قانونی برای لباس پوشیدن شما وجود ندارد، اما به یاد داشته باشید، لباس‌ها راهی برای تأثیرگذاری بر نحوه صحبت کردن، راه رفتن، تعامل، لبخند زدن با دیگران دارند. به عنوان مثال، برخی از زنان با پوشیدن لباسی تا زمانی که طرح Balenciaga باشد احساس راحتی می کنند. این مساله ممکن است برای دیگران ناخوشایند به نظر برسد، اما دلبستگی برند همه چیز را برای برخی تغییر می دهد. بیایید بیشتر در مورد اینکه چرا لباسی که می پوشید مهم است، تحقیق کنیم.

آشنایی با کد لباس پوشیدن:

 

قبل از اینکه خانه خود را ترک کنید، چه برای لباس های غیررسمی و چه برای ظاهر رسمی، مطمئن شوید که پوست شمااحساس راحتی دارد. اجازه دهید لباسی که می پوشید لبخندی برای شما به ارمغان بیاورد و اطرافیانتان احساس احترام کنندزیرا به اندازه کافی مراقب لباس پوشیدن زیبا بودید. بگذارید آنچه می پوشید شما را خوشحال و مهمتر از همه درخشانکند.بسیاری از زنان اهمیت پوشیدن خود را فراموش می کنند و در عوض بر جلب رضایت دیگران تمرکز می کنند. اگربرای نشان دادن ارزش خود به دیگران از یک کیف دستی گران قیمت Fendi استفاده کنید، این نشان می دهد که در اعماق وجود شما هیچ لذتی وجود ندارد. اجازه دهید هر آنچه را که برای لباس پوشیدن انتخاب می کنید، احساسراحتی و اعتماد به نفس داشته باشید، زیرا این امر به طور کلی شما را خوشحال می کند. توجه داشته باشید که اگر لباسپوشیدن شما باعث می شود احساس شادی کنید، این بر زندگی شخصی، کسب و کار و بر افراد اطراف شما تأثیر مثبتمی گذارد.فرآیند یادگیری لباسی که می پوشید هرگز نباید شما را تحت فشار قرار دهد زیرا هدف این فرآیند بهتر کردن شما درتعریف لباسی است که می پوشید. ممکن است لباسی که میپوشید گاهی اوقات شما را بترساند و احساس ناراحتی کنید. البتهاگر ندانید چطور بپوشید و چه بپوشید احساس ناخوشایندی به شما دست می دهد.

چیزی بپوشید که به شما احساس عالی بدهد:

 

آیا می توانید آن زمان را که چیزی پوشیدید و احساس خوبی داشتید به خاطر بیاورید؟ احتمالاً در دانشگاه یا رویدادی بود
که چند ماه پیش داشتید. اما آن روز هر چه باشد، در یک مقطع زمانی، در لباسی که پوشیده بودید احساس خوبی داشتید.
هر بار که هر لباسی در کمد خود را می پوشید، باید این احساس را داشته باشید. هرگز نباید گاهی اوقات باشد، حتی
زمانی که تلاش برای به یاد آوردن آخرین باری که احساس خوبی داشته اید دشوار باشد. کمد شما باید حاوی تمام وسایلی
باشد که باعث اعتماد به نفس و راحتی شما می شود. هر چیزی که کمتر از آن است، باید آن را ببخشید یا از شر آن
خلاص شوید. رفتن و خرید یک جفت کفش، لباس، کیف دستی، مانتو، تاپ و چیزهای دیگر که باعث می شود احساس
راحتی نکنید، اشتباه است.
کمد یک فضای ویژه است که شما بیشتر وقت خود را صرف انتخاب لباس برای روز خود می کنید یا برای مراسم خاص
خود لباس می پوشید. برای عالی کردن آن فضا وقت بگذارید. ناراحت کننده است که با لباسی که مخصوصاً برای مناسبت
های خاص می پوشید طوری با آنها رفتار کنید که ارزش رفتار کردن با آنها را ندارند. مد زنانه عالی است و پوشیدن
لباس های زیبا چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.مطلب بسیار مهم دیگر نحوه لباس پوشیدن شماست که باعث می شود احساس خوبی در شما ایجاد شود، وقتی شما را میبینند برای دیگران نیز باید یکسان باشد. وقتی هر روز بهترین لباس خود را می پوشید، به خصوص در محل کارتان، به این معنی است که به مشتریان، بیماران یا افرادی که با آنها در ارتباط هستید احترام می گذارید. در نهایت شما باید همان طور که برای مصاحبه، ارائه ، جلسه ی ویژه یا قرار ملاقات با فردی که دوست دارید، لباس بپوشید.وقتی چیزی را می پوشید که باعث ناراحتی شما می شود، احتمالاً ناخوشایند به نظر می رسید و همان رفتار را خواهیدداشت. بنابراین، همیشه یک فرد باشید که هرگز سبک شخصی خود را فقط به خاطر اینکه روی صحنه هستید تغییرنمیدهد.

آنچه به آن علاقه دارید را پیدا کنید و به آن بچسبید:

یکی دیگر از راهنمایی های مفید به عنوان یک زن مد روز این است که تشخیص دهید چه چیزی برای شما مفید است وآن را حفظ کنید. رنگ مناسبی که مکمل شماست را بشناسید. اگر عاشق پوشیدن لباس‌های سفید، شتری، سرمه‌ای، کرم یابژ هستید، می‌دانید که چگونه آنها را متعادل کنید و هرگز برای خرید لباس مناسب خود دچار مشکل نخواهید شد.اگر عاشق پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دارهستید، صرف نظر از اینکه چقدر عالی به نظر می‌رسد، سراغ کفش‌های ناخوشایند نمی‌روید. در ابتدا، ممکن است سازگاری برایتان سخت باشد، اما وقتی متوجه می‌شوید که لباس می‌پوشید تاخود را خوشحال کنید و احساس راحتی کنید، چیز دیگری قابل بحث نیست.وقتی مراحل بالا را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که هرگز زور نمی‌زنید و سلامت عمومی شما را افزایش می‌دهد. این ویژگی ها در شکل دادن به نحوه انتخاب سایر اقلام لباس بسیار کمک کننده هستند. در حالی که آزادی پوشیدن آنچه را که می خواهید دارید، روی آنچه در هر سن و اندازه ای به شما احساس عالی می کند تمرکز کنید.

نتیجه:

 

وقتی مراحل بالا را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که هرگز پا فشاری نمیکنید و این سلامت عمومی شما را افزایشمی‌دهد. این ویژگی ها در شکل دادن به نحوه ی انتخاب سایر اقلام لباس بسیار کمک کننده هستند. در حالی که آزادی پوشیدن آنچه را که می خواهید دارید، روی آنچه در هر سن و اندازه ای به شما احساس عالی میدهد تمرکز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

شما می توانید از پوشاک بانوان Rezomey” دیدن فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید