دسته‌بندی نشده

انتخاب لباس متناسب با فرم بدن

چگونه لباسی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد

اقلام زیادی برای پوشیدن و انتخاب های زیادی برای انتخاب کردن است! اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی مطمئن نیستید که چه فرم بدنی دارید و کدام لباس‌ها با اندام شما بهتر عمل می‌کنند؟ بدن در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد، به همین دلیل است که تیم Rezomey تصمیم گرفته اند یک راهنمای کاربردی کوچک با چهار شکل اصلی بدن درست کنند. بنابراین می توانید درک کنید که چه نوع لباسی برای شما مناسب تر است. بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

شکل مثلثی (گلابی).

باسن شما بزرگتر از سینه است، کمر شما به تدریج به سمت باسن متمایل می شود و به خوبی مشخص می شود. شما می توانید در حالی که بر کمر خود تاکید می کنید و پایین تنه خود را به حداقل می رسانید، بالاتنه خود را افزایش داده و حجم دهید تا ظاهری متعادل و ساعت شنی ایجاد کنید.  کمرهای متناسب و تاپ های یقه قایق به سینه شما حجم می دهند و نیمه پایینی شما را متعادل می کنند، در حالی که پیراهن های بسته بندی شده و یقه های پهن بر کمر کوچک شما تأکید می کنند. رنگ های روشن و الگوهای جسورانه شکل شما را تکمیل می کند.

قسمت پایینی که انتخاب می کنید باید نیمه پایینی شما را کم رنگ کند. دامن های A-line توجه را از قسمت پایینی خود دور کنید. شلوارهایی که مستقیماً از گشادترین قسمت باسن شما می‌افتند، بیشتر فرم شما را تکمیل می‌کنند. بهترین گزینه برای شما شلوارهای ساده و تیره رنگ بدون جیب  و دور کمر متوسط ​​است.

شما فقط باید یک کمربند برای دور کمر اضافه کنید. تا کمرتان را باریک تر نشان دهد، در حالی که لباس با یقه‌های بلند نیز برای شما مناسب است. یک دامن  تا روی زانو به ایجاد انحنا در قسمت پایین بدن شما کمک می کند.

شکل مثلث معکوس (سیب).

در این فرم بدن شما سینه بزرگی دارید، باسن باریک و کمری نه چندان مشخص! وقتی نوبت به لباس پوشیدن می‌رسد، باید بالاتنه‌تان را با شانه‌های پهن‌تر و سینه‌ی پهن‌تر را با پایین‌تنه‌ی باریک‌ترتان متعادل کنید تا جلوه ساعت شنی و کمر مشخص‌تری ایجاد کنید. تاپ های به سبک روکش، یقه های باریک V و رنگ های تیره تر برای بدن شما معجزه می کنند. آنها به باریک شدن قسمت بالایی بدن و برجسته کردن کمر شما کمک می کنند. بنابراین سینه شما با باسن شما متعادل می شود.

دامن های A-line ، شلوارهای گشاد، تزیینات و سایر جزئیات، به پایین تنه شما حجم می دهند. دامن های A-line بر کمر شما تأکید می کنند و باسن شما را پر می کنند. از انتخاب رنگ ها و چاپ های جسورانه نترسید، زیرا جلوه را بیشتر می کنند. شلوارهای گشاد برای شما جذاب‌تر هستند، زیرا به بدن شما منحنی می‌بخشند و به تعادل سینه و شانه‌های شما کمک می‌کنند.

اگر سیبی شکل هستید ، لباس های یقه V روی شما معجزه می کنند! علاوه بر اینکه توجه را از کمر شما دور می کنند، یک خط عمودی ایجاد می کنند که شما را باریک تر نشان می دهد. لباس‌های A-line یک گزینه مناسب دیگر برای شما خواهند بود،، زیرا در عین حال که تمرکز را به سمت پاهایتان جلب می‌کنند، سینه بزرگ‌تر شما را متعادل می‌کنند. بهترین بخش این است که آنها به قدری همه کاره هستند که می توان آنها را با یک ژاکت کش باف پشمی مناسب برای روزهای اداری پوشید و سپس می توان آنها را با کفش های پاشنه بلند برای یک شب بیرون پوشید.

شکل مستطیل (خط کش/مستقیم).

اندازه سینه و باسن شما تقریباً یکسان است، در حالی که کمر شما کمی کوچکتر است. می توانید به تناسب قسمت بالا و پایین بدن خود را بپوشانید و در عین حال بر کمر خود تأکید کنید. شما می توانید تاپ هایی را انتخاب کنید که می توانند انحناهایی را به بالاتنه شما اضافه کنند و کمر مشخص تری ایجاد کنند. کمر بسته یا کمربند بر پر بودن اطراف سینه و باسن تمرکز دارد. تاپ های یقه قایق و یقه های پهن V شانه های شما را بلندتر می کند و توهم کوچکتری را ایجاد می کند.

قسمت پایین باید در حالی که شکل ساعت شنی ایجاد می کند، به نیمه پایینی شما منحنی اضافه کند. می‌توانید به دنبال جزئیاتی مانند جیب‌های تزئین‌شده و یا شلوارهایی با پاهای پر یا نسبتاً گشاد باشید. این جزئیات منحنی هایی را به نیمه پایینی شما اضافه می کند. دامن های کامل یا طبقه ای با هر قدی را می توانید با پیراهن هایی با حجم مساوی به سینه و شانه های خود ست کنید تا جلوه ای ساعت شنی ایجاد کنید. همچنین دامن هایی با جزئیات یا جیب، توهم انحنا را به باسن شما اضافه می کند.

وقتی نوبت به لباس‌ها می‌رسد، بیشتر سبک‌ها برای شما مناسب است. به عنوان مثال اگر می خواهید تمرکز روی بازوهای شما باشد، می توانید یک استایل بدون آستین انتخاب کنید، یا اگر می خواهید پاهای خود را نشان دهید، می توانید یک لباس بلند تا زانو انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به سراغ لباس‌هایی بروید که دور کمر می‌پیچند تا فرم ایجاد کنند.

شکل ساعت شنی

اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که فرم بدن ساعت شنی دارید، خیلی خوش شانس هستید! سینه و باسن شما اساساً یک اندازه هستند و کمر شما کاملاً مشخص است. شانه های شما به آرامی گرد شده و به خوبی با باسن شما هم راستا می شود. طول بالاتنه شما متناسب با پاهایتان است که خوش فرم هستند. می توانید به تناسب بالا و پایین بدن خود را بپوشید و در عین حال کمر خود را برجسته کنید. می‌توانید با افزودن کمی حجم به قسمت بالا و پایین بدن، جلوه‌های خمیده‌تری ایجاد کنید، اما همیشه سعی کنید تعادل را حفظ کنید. پیراهن‌ها و ژاکت‌های دوخته شده، تاپ‌های خوش فرم و به‌سبک بسته‌بندی، کمر شما را برجسته می‌کنند و منحنی‌های شما را نشان می‌دهند. مراقب باشید از استایل های جعبه ای خودداری کنید، زیرا هیچ کاری برای اندام شما نمی کنند.

دامن های مدادی ، شلوارهای گشاد و صاف، شلوار جین تنگ، همه اینها برای شما مفید است. برای حفظ تناسب می توانید شلوارهای راسته را با تاپ های فرم دار ست کنید. همچنین، دامن‌های مداد یا مدادی برای شما خوب به نظر می‌رسند و همین امر در مورد دامن‌های کامل نیز صدق می‌کند. هنگامی که با یک تاپ ست می شوند بسیار جذاب هستند و به سینه و شانه های شما پر می شود و در عین حال کمر شما را برجسته می کند.

هر نوع لباسی برای شما زیبا به نظر می رسد. لباس‌های متناسب و براق، در اصل هر چیزی که منحنی‌های شما را به نمایش بگذارد،.

پارچه های نرم مانند پنبه و ابریشم را انتخاب کنید. این مواد به آرامی روی انحنای شما قرار می گیرند و قسمت بالای بدن شما را متناسب با قسمت پایین نگه می دارند.

بدنت را در آغوش بگیر

نوع بدن شما هر چه که باشد، بهترین گزینه این است که لباسی انتخاب کنید که برای شما مناسب هستند ، اما مهمتر از آن، احساس خوبی به شما بدهد. داشتن اعتماد به نفس و راحتی در لباس می تواند برای ظاهر شما معجزه کند.

امیدواریم راهنمای ما برای شما مفید بوده باشد. اگر سؤال بیشتری دارید، خدمات مشتری ما همیشه خوشحال است که به شما کمک کند!

دیدگاهتان را بنویسید